Het tarief van €50,- (excl. BTW) voor het exporteren van het archief geldt voor maximaal 10 administraties tegelijk. Dit betekent dat je met één opdrachtformulier een export kunt aanvragen voor meerdere administraties, zolang het aantal niet meer dan 10 bedraagt .
Zodra de download voltooid is, ontvang je een e-mail met twee linkjes: een naar een Excel-bestand en een naar een zip-bestand met alle documenten. Deze bestanden kunnen worden gedownload door in te loggen bij Basecone .
Stap 1: Opdrachtformulier opvragen/raadplegen
- Ga naar Opdrachtformulier Basecone om het opdrachtformulier in te vullen.
- Als deze link niet (meer) werkt, mail dan naar basecone.support@wolterskluwer.com met de vraag dat je een aanvraag voor export van een archief wilt indienen.
- Vul de contactinformatie in:
d. Vul het formulier in met de kantoor gegevens zoals hieronder:
e. Vul onder ‘Beschrijving van de gewenste werkzaamheden’ in Archief Export en daarna de administratiecode(s) + naam(en) in. Vul onder tarief €50 in.
f. Voer op pagina 2 de datum van vandaag in en vul je naam in. Klik daarna op ‘Handtekening’ en klik daarna op Accepteren en ondertekenen.
Stap 2: Documenten downloaden
Zodra Basecone het Archief Export heeft klaargezet, wordt er een e-mail verstuurd naar online@visser-visser.nl en ziet er zo uit zoals in afbeelding hieronder.
- Zorg ervoor dat je ingelogd bent in Basecone.
- Klik daarna in de e-mail op ‘Rapport Administratie’ om het Excel-Bestand te downloaden
- Klik daarna in de e-mail op ‘Download 01’ om het ZIP-bestand met de documenten uit het archief te downloaden.
Stap 3: Documenten opslaan
- Klik op de volgende link Basecone archieven OF Open Teams en ga naar teams-kanaal ‘Accountants Algemeen’. Kies hier onder kanalen voor ‘Team Online’, ga naar Bestanden en klik op map ‘Basecone archieven’.
- Maak op deze locatie een nieuwe map aan met het klantnummer.
- Sla onder deze map de documenten van het archief op door ze te kopiëren uit het ZIP-bestand.
Stap 4: Map delen met aanvrager
- Klik op de button ‘Delen’ om de map te delen met de aanvrager van het archief.
- Vul het mailadres in en kies daarnaast voor ‘Kan weergeven’
- Voeg in tekstveld eventueel de administratiecode -en naam toe, klik daarna op de knop ‘Verzenden’.
- Informeer daarna de aanvrager van het archief in via Freshdesk dat er een bericht is verzonden.
Stap 5: Ticket op facturatie
- Zet een notitie op het ticket voor de facturatie (aan Hanneke) aan welke klant de kosten voor de archief export doorbelast kunnen worden.
- Stel het ticket in op: Facturatie / 3e lijns /Hanneke